Бібліотека працює з 9 до 18 години, вихідний день - субота. Наша адреса: м.Ужгород пл.Б.Хмельницьк

пʼятницю, 24 лютого 2017 р.

«Леся Українка – ім’я, в якому злилося все…»

Ні я жива! Я буду вічно жити»
Я в серці маю те, що не вмира!

Кожним словом, кожним променем думки, кожним болем своїм живе в душі нашого народу людина, що її ім’я Леся Українка.  Письменниця, перекладач, культурний діяч. Писала у жанрах поезії, лірики, епосу, драми, прози, публіцистики. Також працювала в ділянці фольклористики і брала активну участь в українському національному русі. Ця мужня українка була і є взірцем служіння рідному народові. Вогонь  пісень Лесі Українки палає уже понад століття. Це незгасимий вогонь таланту, справжнього від Бога.
   Про загально відомі і мало відомі сторінки із життя та творчої діяльності Лариси Петрівни Косач-Квітки, довідалися учні 6 класу НВК "Гармонія"(класний керівник Алла Голич), завітавши на літературно-музичний урок до бібліотеки. Учні дикламували вірші письменниці та із задоволенням переглянули мультфільм за мотивами казки Лесі Українки "Біда навчить".



 










Немає коментарів:

Дописати коментар