Бібліотека працює з 9 до 18 години, вихідний день - субота. Наша адреса: м.Ужгород пл.Б.Хмельницьк

четвер, 19 вересня 2024 р.

"Найвизначніші державні свята українського народу"

Найвизначніші державні свята українського народу – День Державного Прапора України і День Незалежності України уособлюють пам’ять про багато поколінь наших предків, які творили націю і боролися за державність. Наш синьо-жовтий прапор є символом cвободи і незалежності, слави і відродження України, під яким український народ утверджував споконвічну мрію про державність і самостійність. До своєї незалежності наша країна йшла довгим шляхом. І зараз про Україну, яка переживає неспровоковану ворожу агресію, без сумніву, знає весь світ. Нині, як ніколи в сучасній Україні, громадяни нашої держави глибше усвідомлюють важливість міцності держави, її суверенітету та територіальної цілісності, поваги до державних символів і, безперечно, єдності всього народу у відстоюванні свободи і незалежності країни. У бібліотеці до цих визначних свят було проведено ряд заходів. Відвідувачі мали змогу ознайомитися з книжковою виставкою "Це моє небо, це моя земля". Діти також переглянули презентацію "Кольори мого прапору- кольори моєї нації". Грамотами та подарунками були відзначені кращі читачі "Бібліоліта 2024" - Яна Курей, Євгенія Турчин, Коломоєць Володимир. Юні українці зіграли в гру "Мій прапорець" та "Подорожуємо Україною". Насамкінець відбувся майстер-клас, де учасники мали змогу зробити "Оберіг мого дому" - підкову в українському стилі. 

























Немає коментарів:

Дописати коментар