Бібліотека працює з 9 до 18 години, вихідний день - субота. Наша адреса: м.Ужгород пл.Б.Хмельницьк

четвер, 12 жовтня 2023 р.

"Я і бібліотека"

 Продовження... Напередодні Всеукраїнського дня бібліотек). День 4. На ігровий турнір "Я і бібліотека" до нашої книгозбірні завітали учні 5-го класу НВК "Гармонія" (вчитель Вікторія Стегура). Діти довідались цікаві факти про книги і бібліотеки. А потім розпочалась захоплююча гра, яка складалась з 5-ти турів. В першому турі "Я і бібліотека" діти дали відповіді на питання, пов'язані з бібліотекою, книгами, письменниками тощо. В другому турі "Я тобі ти мені" учні згадували кінцівки прислів'їв про книги. Далі були відгадування літературних омонімів та анаграм. На завершення пройшла цікава "Жартівлива вікторина". Кожен з п'ятикласників визначився, яку книгу хоче читати наступного разу.













Немає коментарів:

Дописати коментар