Бібліотека працює з 9 до 18 години, вихідний день - субота. Наша адреса: м.Ужгород пл.Б.Хмельницьк

понеділок, 5 квітня 2021 р.

"ВСЕСВІТНІЙ ДЕНЬ ЗДОРОВ'Я"

 

«Доброго здоров’я!» – так вітаються наші співвітчизники, а коли прощаються кажуть «Бувайте здорові!» , тобто бажають здоров’я і практично ніколи не замислюються, скільки сенсу закладено у цих словах.

   7 квітня весь світ святкує Всесвітній день здоров'я.

   Дата збігається з днем заснування ВООЗ і є постійною. Кожен рік кампанія проходить під певним девізом, який розкриватиме одну з найбільш нагальних проблем.

    Вперше святкування пройшли 22 липня 1948 року, але починаючи з 1950 року дата була перенесена на 7 квітня — в цей день набув чинності Статут ВООЗ і в організацію вступили 194 країни. Свято носить статус міжнародного і наголошується на території країн-членів Всесвітньої організації охорони здоров’я.

   День здоров’я — одна з тих глобальних кампаній, яка дозволяє спільно вирішувати складні задачі і проблеми у сфері життєдіяльності і охорони здоров’я. При підтримці ВООЗ створюються партнерські зв’язки між організаціями різних країн світу.

В даний час у ВООЗ вступили понад двохсот країн. За кілька десятиліть існування організації вдалося домогтися приголомшливих результатів, найбільш важливими з них стали:

                          відкриття пеніциліну;

                          поява і поширення інсуліну і ряду антибіотиків;

                          імунізація дітей становить більше 80%;

                          викорінення небезпечного захворювання — віспи;

                          оновлення санітарних заходів;

                          новітні розробки в області гігієни та ін.











Немає коментарів:

Дописати коментар