Бібліотека працює з 9 до 18 години, вихідний день - субота. Наша адреса: м.Ужгород пл.Б.Хмельницьк

понеділок, 22 квітня 2019 р.

Увага конкурс!

Положення про Всеукраїнський конкурс плаката
«Я – Україна!»

Всеукраїнський конкурс плаката  «Я – Україна!» проводиться в рамках відзначення Дня Конституції України та з метою сприяння розвитку дитячої творчості, активізації потенціалу дітей та спрямований на формування національно-патріотичної свідомості молоді. 
 Учасником Конкурсу може стати будь-яка дитина віком від 6 до 19 років. Кожен учасник може відправити не більше трьох плакатів. Розмір плакату чітко визначений: формат А3 (290 мм x 415 мм). 
Конкурсні плакати мають подаватися разом з додатком, в якому зазначається:
- Ім’я, прізвище та вік автора,
- назва та адрес закладу, в якому навчається автор
- контактна інформація представника автора (номер телефону, електронна.адреса, поштова адреса).
Роботи приймаються до 29 травня 2019 р. за адресою: пл.Б. Хмельницького, 3,  Міська бібліотека для дітей


Додаток 1

до Положення про Всеукраїнський конкурс плакату «Я – Україна!»  
З А Я В К А
на участь в конкурсі  плакату
«Я – Україна!»

Ім’я, та прізвище автора
Вік
Назва та адрес закладу, в якому навчається автор
Контактна інформація представника автора (номер телефону, електронна.адреса, поштова адреса).
Згода на обробку персональних даних
Згода на використання роботи у соцмережах, ТВ та ЗМІ


Дата                                                                    ____________     (підпис)          



_________________________________________________________________________________
Сторінка у Facebook

Прес анонс

Контактна особа з будь-яких питань  щодо конкурсу Марина Одінцова 
096-032-89-83,  batalionsitka@ukr.net


Немає коментарів:

Дописати коментар